Nieuwsbrief

'Leef zonder filter' - zelfzorgcampagne zet jongeren aan om te praten over geestelijke gezondheid

Zet mee de campagne 'Leef zonder filter' in de kijker en zorg ervoor dat deze boodschap bij de doelgroep terecht komt! 

Op 15 januari gaf minister Jo Vandeurzen het startschot van de nieuwe zelfzorgcampagne, gericht naar jongeren van 16 tot 24 jaar. Een kwetsbare doelgroep die makkelijk beïnvloed wordt door sociale media. Want op Facebook en Instagram lijkt alles perfect. Ook jij kan je steentje bijdragen om deze campagne onder de aandacht te brengen. 

Campagne Leef zonder filter

Hoe gaat het eigenlijk écht met jou? Het antwoord op die vraag vind je niet op Instagram. Want daar verzwijgt een beeld soms meer dan 1.000 woorden. Daarom moedigt de campagne jongeren aan om zonder filter te leven. Nora Gharib, actrice in de nieuwe film ‘Patser’ van Adil el Arbi en bekend van K3 zoekt K3, neemt het meterschap op zich.

De campagne richt zich specifiek naar jongvolwassenen van 16 tot 24 jaar. Ervaring wijst uit dat jongvolwassenen een moeilijk te bereiken doelgroep zijn en dat het beschikbare aanbod hen vaak te weinig aanspreekt.

Zet de campagne in de kijker

Bestel affiches en hang deze op een plaats waar jongeren tussen 16 en 24 jaar dagelijks passeren. Plaats een bericht met het filmpje op je Facebookpagina. Zo zorg je mee dat de boodschap bij de doelgroep terecht komt. Meer informatie, inspiratie en campagnemateriaal: www.leefzonderfilter.be.

 

Logo regio's in kaart

Postcode

 

Logo Antwerpen